Pages

20120714

9D) SEÇİMDE SOYUT BEDEN

Seçim önemli. Negatif yaşam içeriye alınmaz. “Şeytani” davranış modu içeriye alınmaz. Eğitmenler de soyut beden denetimine bağlı seçilir. Bir insanın çok zeki olması, akıl fonksiyonunu üst seviyede kullanıyor olması seçim nedeni değil. Seçimde öncelik soyut yaklaşımda. Soyut davranış yönü önemli. Her insanın öğrenebilir, eğitebilir olması istenir. Eğitimde esnek olması istenir. Gerektiğinde eski bilgiyi içinden çıkarıp yeni bilgiyi alacak esneklikte olması gerekir. Yaşamla ilgili inançlarında Aquapol yaşamını negatif etkiye alması istenmez. Pozitif yaşam felsefesi taşıyan adaylara öncelik verilir. Dini inancında karşı tarafa karşı hoşgörü yaklaşımı aranır.
Telepatik deneyle, Aquapol eğitim girişi öncesinde öğrenci/eğitmen sınaması yapılır. İnsanın içinde gizlediği negatif özellikler, paranormal yol ile tespit edilir. Yaşama amacı tespit edilir. Kendi benliği için aday olanlar elenir. Sadece kendi ülkesi için aday olanlar elenir. Çünkü eğitim alacak ve mezun olacak “Wembolog” gençler önce bağlı Konfed sahası ve sonra tüm Wemb sahası için çalışma yapacak. İnsanlığı yukarı taşıyacak. Tarihte yaşanan negatif noktalardan ders alacak. Kişisel hırs yapmayacak. Öfke ve kin ile davranmayacak. Kalbindeki sevgiyi karşısındakine sunacak. Kin güdene kin gütmeyecek.
Wembologlar arasında ömür boyu barış modu olması için seçim aşamasında soyut beden yaklaşımı gerekiyor. Wemb düzeni içinde yer almayı istemeyen ülkelerden seçilebilecek öğrenci, seçildiğinde bağlı Konfed için ve Wemb için çalışacağını bilerek gelir. Soyut beden analizinde içinin temiz olması istenir. Wembologlar birbirlerine samimi olmalı. Kalıcı negatif duygulardan kurtulmayı bilmeliler. Eğitim kadrosu yönüyle, wemb düzeni içinde yer almayı istemeyen ülkelerden akademik eğitimci adayı alınmaz. (Potansiyel wemb dışı ülkeler: Hellas, Armenia, Israel, Ityopp’ya)  
Soyut beden aynı zamanda Ultrast seçiminde önemli. Geliştirilebilir yetenekleri olan öğrenci adayları Ultrast olma konusunda güdülenir. Kendilerine ultarst olma teklifi geldiğinde ürkmeleri önlenir. Zor bir eğitim süreci olacağı önceden söylenir. Tüm bunlardan önce adayın soyut beden yönüyle kuvveti analiz edilir.
İnsanın maddi olmayan unsurları üzerine gelişin analiz programları kullanılır. 8 soyut eğitim uzmanı, son aşamaya gelmiş öğrenci adaylarındaki soyut analizleri yönetir. 12li seçici kurula yardımcı olur.

SOYUT BEDEN ANALİZİ
(Öğrenciler için son dört seçim aşamasında yardımcı)
Kibir derecesi, sıfıra yakın olmalı. Başvuru formu soru cevaplarında ve görsel kayıtlarında yüz analizi yapılır. Kibir derecesi puanlanır. Son seçim aşamasına gelen adaylarda telepatik kibir analizi yapılır.
Açgözlülük derecesi, maddi birikim yanında negatif hırs da içerir. Başvuru formunda bulunan kayıtlar ölçüm sağlar.
Şehvet derecesi, mal/cinsiyet/şöhret gibi türleriyle belirlenmiş barajın altında olmalı.
Kıskançlık derecesi, eş/iş/beden kıskanma gibi türleriyle belirlenmiş barajın altında olmalı. Wemb yaşamında kıskanma yok. Eşit paylaşım var. Wemb içinde bireyde kıskanma fiili tehlikeli görülüyor. Eğitim ile giderilemeyen kıskanma hissi, görev alacak Wembolog için yanlış yollara sapma sağlayabilir. Bunu önlemek adına kıskanma derecesi düşük adaylara öncelik verilir. Puanlamayı yapabilen ölçümler var. Soyut eğitim uzmanları puanlama yapmaya yardımcı çözümler sunuyor.
Oburluk derecesi, gıda alım eğitimine yatkınlıkla ilgili. Beslenme içgüdüsünde bozukluk olarak algılanır. Çözüm yatkınlık derecesi hesaplanır. 16-19 yaş için beslenme alışkanlığı tespiti yapılır. Aile üyelerinde kilo analizi yapılır. Aquapol için kabul edilebilir sınırın üzerindeki “oburluk” derecesine sahip adaylar elenir.
Öfke/Kin/Nefret derecesi, sıfıra yakın olmalı. Eğitim ile sıfır olması sağlanabilmeli. Adayda affedebilme, negatif yaşam kayıtlarını unutabilme hassasiyeti olmalı. Yaşadığı olumsuz deneyimler sonucu öfkeye kapılan, öfkesini yenemeyen ve etrafına zarar verme ihtimali olan adayların Aquapol içine girmesi istenmez. Kin tutma alışkanlığı olan adayların özellikle wembolog adayı kardeşlerine karşı negatif düşünceye sahip olma alışkanlığı istenmez. Nefretini yenemeyen adaylar Aquapol içinde benzer davranış sergileyebilir. Bunun önüne geçecek çözüm, puanlamaya dayalı soyut beden analizidir. Öfke/Kin/Nefret üçlüsü, soyut beden analizinde en önümle puanlama dalıdır. Adayda daha küçük yaşta oluşmuş negatif üçlünün, eğitim alanında diğer öğrencilere yayılması önlenmeli. Bu amaçla, kabul edilebilir (sıfıra çok yakın) sınırın üzerinde öfke/kin/nefret sahibi olma alışkanlığı olan adaylar elenir.
Tembellik derecesi, üretim fakiri olma ile ilişkilendirilir. Sadece eğitim alıp üretme eğilimi olmayan adaylar istenmez. Fikir/proje/deney üretme isteği görünmeyen adayların elenmesi sağlanır. Belirlenmiş baraj puanın üzerinde tembellik alışkanlığı olanlar elenir. Başvuru formunda potansiyel tembellik puanlaması için analiz yapılır.

POZİTİF SOYUT BEDEN
1 Melami, alçak gönüllü, kibirden uzak aday.
2 Tokgözlü aday. İhtiyacı dışındakini veren, ihtiyacını gerekirse paylaşan.
3 Aşk/Sevgi sahibi aday. Sevgisi geniş. Sevgisi kuvvetli.
4 Başkaları adına sevinme içgüdüsü. Kendisinde olmayan üstün özellikte kardeşlerine karşı mutluluk duyabilme. Kardeşinin eksik yönünü, kendi artı yönü ile kapatabilme isteği.
5 Beslenmesi ihtiyacı kadar olan. Mutluluk veren şekilde beslenen. Yaşam enerjisini somut/soyut alabilen. Soyut beslenme için zamanı iyi kullanan. Gerekli bilgiyi alma isteğinde olan.
6 Hoşgörülü, affedici, hataları örten. Grup dışı kalmayı önleyen. İnsanları barşıtıran.
7 Çalışkan, üretken. Fikir paylaşımına yatkın. Etrafına çözüm sunan. Üretim için düşünme isteğinde olan. Somutlaşan fikirler için grup çalışması yapmayı seven. Üretimi kendi adına değil tüm ekip adına üstlenen. Biz bilinci ile çalışan.

Soyut Beden yönüyle Sonuç:
1 Kibirden uzak durmalı. Melami olmalı. Ben yaptım yerine Biz yaptık demeli.
2 Tokgözlü olmalı. İhtiyacını bile gerektiğinde paylaşmalı. İnfak edici olmalı.
3 Sevgi yüklü olmalı. Mal edinme hırsı ölmeli. Şöhret şehveti ölmeli.
4 Diğer insanları kıskanmayı unutmalı. Eş, iş, beden konularında karşısındaki için sevinmeli. Egosunu yenmeli.
5 Beslenme (gıda ve bilgi) konusunda hız/ihtiyaç uygunluğunda yaşamalı.
6 Affedici, hoşgörülü olmalı. Hataları örtmeli. “Öfke/Kin/Nefret” duygusunu yenmeli. Kendi yanlışını tanımalı.
7 Üretken olmalı. Aldığı eğitim ile fikir/proje/deney üretmeli.
8 Eğitim sürecinde amaç: Soyut bedeni beslemek, Wemb bilinci vermek, Nomokrasi bilgisi aşılamak, genci uzmanlaştırmak, aklı kullanma ve somut üretim yapma isteği oluşturmak. Bunu engelleyebilecek negatif insan girişi engellenir. Bunun için soyut beden analizinde, negatif telepatik kullanım yapanlar tespit edilir. Elenir. Paranormal yeteneklerini öfke/kin/nefret anında insanlığa zarar verecek şekilde kullananlar elenir.