Önce eğitimciler seçilir. Merkezden, burç binalarına yayılır. Merkez için 36 üst eğitimci seçerler. Merkez bina için 8 soyut eğitimci seçerler. Burç binaları için 12*12 (144) eğitimci seçerler.
200 EĞİTMEN SEÇİMİ
Merkez Bina (3x12) 36 Üst Eğitmen Seçimi
12 seçici kurul üyesi, Wemb Vakfı bilgi desteğinde 3x12 üst eğitmen seçimi için bir araya gelirler. Bu seçim süreci hızlı olur. Aquapol yaşamında faydası en fazla olabilecek eğitimcileri seçerler. Aile analizlerini yaparlar. Seçerken potansiyel 12 konfed sahasını göz önüne alırlar. Seçtikleri 36 üst eğitmen, 12 ayrı wembolog uzmanlığında 3lü gruplar oluşturur. Seçim sürecinde seçici kurula yan destek sunarlar. Seçildikleri aquapol yaşamına aile olarak hazırlanırlar.
Merkez Bina 8 Soyut Eğitim Uzmanı Seçimi
Wemb Vakfının önceden hazırladığı soyut eğitim uzmanı havuzundan seçim yaparlar. Seçici kurul üyeleri, Wemb Vakfı teklifine olumlu cevap veren 26-29 yaş diliminde eğitimci gençleri puanlar. Seçim hızlı olur. Hazır bilgiler paket programda işlenir. Soyut eğitim konusunda tez çalışması olan gençler istenir. Soyut konularda yeteneği olan genç eğitimciler istenir. Telepatik algısı geniş ve pozitif yaşam anlayışı olanlar tercih edilir.
Burç Bina (12x12) 144 Eğitim Uzmanı Seçimi
12 Konfed için eşit ağırlık var. 12 ayrı eğitim uzmanlığı var. 12 burç diliminden her biri için 12 farklı uzmanlıkta kadro oluşumu sağlanır. Burç eğitim binasında görev alacak 12 eğitim uzmanı 26-29 yaş diliminde.
Her burç dilimde 396 öğrenci (16-19 yaş) ve 12 eğitim uzman (26-29 yaş) var. (Merkez binada 48 ultrast öğrenci(16-19 yaş) ve 8 soyut eğitim uzmanı (26-29 yaş) var.) Burç binası için seçilen eğitim uzmanlarını, merkez binadan 48 üst eğitim uzmanı destekler. Her burç dilimi için 4 üst eğitim uzman kadro ekip oluşturur.
26-39 yaş arası seçilen eğitim uzmanları, şehre ailesi ile girer. Ailesi ile ilmi şehrinde yaşar.
Eğitim Kadrosu
26-29 yaş: (12*12)+8(soyut uzman) = 152 eğitmen
36-39 yaş: (3+1)*12 = 48 üst eğitmen
3+1: Üst Eğitmen kadro, aynı wembolog dalında uzman şura ekibi. 4 farklı konfed sahasından oluşur.
12: Konfed çarpanı, dilim tahsisi.
İlim şehrinde sadece GENÇ var. 40 yaş altı. 40 yaş üstü insan girişine kapalı. 10 yıl sürecek aquapol yaşamı sonunda yeni üst Eğitmen kadro, 26-29 yaş görev yapmış eğitmen gruptan seçilecek. 144 içinde 48’i 10 yıl daha kalma şansı alır. 144 eğitim uzmanı aquapol da eğitim uzmanı olarak kalmayı isteyenler (4800-48) içinden seçilir. 8 soyut eğitim uzmanı, 48 ultrast öğrenci içinden seçilir. Eksik kalan kadro dışarıdan Wemb Vakfı desteğinde teklif yoluyla seçilir.
İlim insanları 10 yıl sürecek eğitim görevi sonunda Konfed bilinci ile kenetlenir ve bağlı konfed sahasında gelişimi destekler. Üniversitelerde eğitimci olurlar. Wemb Vakfı içinde destekçi olurlar. “Wembolog” kimliklerini korurlar. Kanton yerleşimlerinde uzaktan plan desteği sunarlar. Bazen 12lik wembolog, kanton görevine “rapor desteği” sunar.
Aquapol yaşamında 10 yıl öğrenci ve 10 yıl eğitimci olarak süreç yaşayan ilim insanları “Eğitmen Wembolog” kimliği ile proje/deney çalışmaları için bağlı olduğu Konfed sahasında çalışma yaparlar. Kanton sahasında görevli Wembolog gruplarına destekleri olur.
4800 ÖĞRENCİ SEÇİMİ
Genç seçiminde “yetim statüsü” öncelik nedeni. Annesi olmayan 16-19 yaş seçimine özen gösterilir. Yaşadıkları coğrafyada annesiz büyüyen gençler için sıcak bir yuva sunulur. Seçilmek için gönüllü olan gençler, öğrenci olacakları “wembolog” eğitiminde aileye kavuşurlar. Yetim genç için wemb bilinci yüksek olur. Bağlı olduğu Konfed sahasında merhamet duygusu geniş olur. Aquapol somut yapısını yuvası gibi görür. Yeniden doğduğu yer gibi görür. Yaşamın kendine verdiği fırsata sevinir. Yetim ve muhtaç çocuklar için çabası artar. İmanında pozitif değişim yaşar. Umut kazanır. Mutlu olmaya neden bulur. Sadece mutluluktan ağlama gereğini anlar. Kardeş sayısı artar.
Negatif düşünce üretmekten çekinen gençlerin bir araya gelmesi istenir. Onlar pozitif yaşam felsefesi taşır. Seçilen öğrenciler birbirlerini kıskanmazlar. Aralarında kin/öfke yaşanmaz. Farklı milletlerin bir araya gelmesini yadırgamazlar. İnsan olma paydasında buluşurlar. İnsanlık için adanmış yaşam formuna geçerler. Gelirlerini sadece yaşamı devam ettirme amacıyla kullanırlar. Servet düşkünlükleri yoktur. Aile oluşumunda özen gösterirler. Soyut yaklaşımları gelişir. Sevgi paylaşımları gelişir.
Öğrenci seçiminde 12 seçici kurul bir yıla yayılan aşamaları yaşar. Seçimde bireysel davranırlar. Diğer 36 üst eğitmen kadrodan destek alırlar.
Wembolog Seçimi
12x396 = 4752 wembolog öğrenci seçimi var. 12li çalışma grup havuzları var. Çalışma grubu, 12 burç izi taşır. Her burç binası için 12 farklı wembolog uzmanı var. Her burç diliminde 33 çalışma grubu var. Her burç diliminde 12 sınıf dağılımı var. 12x33=396 öğrenci bir burç diliminde yaşıyor. 12 Burç dilimlerinde toplam (4800-48) 4752 öğrenci seçimi yaşanır. 12 wembolog uzmanlık dalında seçim dağılımı olur. Her wembolog uzmanlığı için 396 öğrenci var. Bunlar 12 burç dilimine 33 kişi olarak dağılır. Ortak sınıf oluştururlar.
12 Wembolog Uzmanlık Eğitim Sınıfları
Teknik Wembolog Sınıfı
Gıda Wembolog Sınıfı
Giyim Wembolog Sınıfı
Savunma Wembolog Sınıfı
Amazon Wembolog Sınıfı
Sistem Wembolog Sınıfı
Ekonomi Wembolog Sınıfı
Yaşam Wembolog Sınıfı
Lokal Wembolog Sınıfı
Tıp Wembolog Sınıfı
Fizik/Kimya Wembolog Sınıfı
Biyolog Wembolog Sınıfı
Ultrast Seçimi
Her burç dilimine denk gelen 4 öğrenci x 12 burç = 48 öğrenci “Ultrast” eğitimi için seçilir. Sınıf ve yaşam yeri Merkez Piramit içinde. “Ultrast Wembolog” eğitimi zor. Vazgeçmek yok. 12/12 tam uzmanlık eğitimi alırlar. Ek olarak “mental” eğitim alırlar. Telepatik güç kontrolü ve paranormal eğitimi alırlar. Amaçları Soyut Wemb kurulumu sağlamak. Kurulum/Değişim dönemini denetlemek. 12li wembolog dostluğu var.
48 Ultrast Öğrenci Dağılımı
(12yeşil+12kırmızı+12mavi)+12sarı
Yeşil Ultrast, üretimde ultrast. Hansa düzeyinde.
Kırmızı Ultrast, güvende ultrast. Aile/komşuluk, insan sevgisinde.
Mavi Ultrast, yönetimde ultrast. Pol yönetiminde.
Sarı Ultrast, teknik yenilikte ultrast. Kanton düzeyinde.
Ultrast öğrenciler, 3+1 takım olarak çalışır. Mezun olduklarında her 10 yılda bir 12li Ultrast grubu 4lü çalışma ekipleri oluşturur. (12x4=48 ultrast) 40 yıl boyunca wembolog ekiplerine gözetim/destek olurlar. King/queen gibi 4 yıl aynı Kanton’da kalmazlar. 3 aylık görevler alırlar. İhtiyaç olan kantonlara giderler. Yenilik/Upgrade amacı taşırlar. Buna uygun ultrast öğrenciler seçilir. Ultrast olmak, yoğun eğitim trafiğini kaldırma yeteneği ister.
Puanlama Sistemi
Puanlama, programa bağlı. 12 seçici uzman (36-39 yaş) puanlama yapar. Seçim, burç dilimi bazında sıralamada yapılır. Uzmanların, “++”, “+”, “-“ , “- -“ puanlaması var. “- -“ puan alan aday uzman için olumsuz kodludur. 396 kişilik burç listesine girmesi imkansızlaşır. Elenmiş sayılır. Seçim sürecinde 12 seçici puanlaması birleşir. İlk seçici elemeye başlar. (-- ile) 12. seçiciye kadar eleme devam eder. Puanlama birikir. 12 seçici uzman kendi aşamasında puanlamaya uygun sıralama yapar. Yardımcı program sıralama yapmayı kolaylaştırır. Puanlama sistemi basit. Seçici üyenin hızlı değerlendirme yapmasını sağlıyor. Yüzbinlerce aday arasında hızlı gözlem yapma şansı sunuyor.
Öğrenci Burç Dağılımı
Doğum tarihi/saati/dakikası ile burç ayrımına girer. Burçlarda dişi hakim. Dişi burcu ismi alınır. Dişi burcuna en uyumlu karşıt burçlar, erkek öğrenci olur. Burç dilimini dişi öğrenciler 12li şura ile yönetir. Potansiyel eşlerini kendileri seçerler. Amazon egemen öğrenci yaşam tarzı var. Erkek öğrenci feminen değil. Yükselen burca uygun burç dağılımı yapılır. Yükselen burçları aynı olan dişiler, burç dilimine yerleşir. En uygun erkek oda eşini alırlar. Astro program oda eşleşmesinde yardımcı olur.
Öğrenci Fizik Seçim Şartları
Seçim sürecinde adayların genetik kodları analiz edilir. Adaylar içinde dilsiz, sağır, kör, kolsuz, ayaksız gençler olabilir. Öğrenci için akıl fonksiyonu önemli. Gönlü önemli. Kalıtımsal hastalıklar istenmiyor. Genetik davranış bozuklukları istenmiyor. Kin, öfke gibi negatif eğilimler istenmiyor. Genetik kod temiz olmalı. Gen izi nedeniyle negatif iz taşıyan adayların tehlike derecesi puanlanır. Bunu yapabilen programlama yardımcı olur. Adayların gen izi bağlı Konfed gen bileşkesine yakın olmalı. Seçilen öğrenciler eğitim giyimlerinde bağlı Konfed logosu taşır. Dış görünüm yerine iç gen görünümü önem kazanır. 12 potansiyel Konfed dağılımında öğrenci adayının genetik kodu önem kazanır.
Wemb düzeni için fikir üretimi artar. Çünkü gen analizi, öğrenci adayının doğru uzmanlık dalına alınmasına yardımcı olur. Öğrenci adayı için iç vücut sağlığı önem taşır. Seçilen öğrencilerde tam sağlık iyileştirme yoluna gidilir. Giderilebilir hastalıklar önlenir. Gerekli iç tedavi uygulanır. Eğitim sürecinde akıl fonksiyonunu kuvvetlendiren tam sağlıklı bedene kavuşması sağlanır.
Öğrenci adaylarında boy/kilo protokolü var. Üst ve alt boy sınırı var. Boy sıralamasında ortalama bant anlayışı var. Ortalama boy skalası var. Dünya ortalaması var. Ayrıca Konfed dağılımında kendi boy ortalama esası var. Boy ortalamaları akan zamana uygun değişebiliyor.
Vücutlarda estetik denge aranıyor. Simetri aranıyor. Ortalama beden yapısı aranıyor. Zayıf yok. Şişman yok. Orta vücut yapısı var. Yağlı vücut yapısı yok. Kemiksi vücut yapısı yok. Sentetik beden değişimi yok. Doğal beden yapısı var. DNA yapıları iyi. Genedik kod hatası yok. Kanser yok. Mutasyon izi yok. Bu önemli. Eğitim sürecinde öğrenciler arasında aşk evliliği yaşanma olasılığı yüksek. 10 yıllık eğitim sürecinde doğabilecek bebekler için ön hazırlık yapılır. Eğitim sürecinde anne/baba duygusu yaşanır. Fiziki yönüyle negatif unsurlar önceden giderilir.
Öğrencide Wemb İnancı
Wemb düzeni için eğitim alan gençte iman şartı var. Wemb kurulumuna inancı tam olmalı. İç dünyasında ve aile yaşamında din tercihinde özgür. Eğitim başında inancını deklare eder. Eş seçiminde ortak din tercihi gözetilir. İman tercihinde değişim eğitim sürecinde yaşanabilir. Taassup izni yok. Dinde uç yaşam tarzı yok. Bu nedenle öğrenci, ortak yaşam koşullarına uymalı. Ailesinden gelen taassup yaşam tarzını ilim şehrine sokamaz.
Seçimde Aile Desteği
Yetim ağırlıklı öğrenci seçimi var. Babalar ve diğer akrabalar, uzaktan iletişimi korur. Görüntülü iletişim var. Yılda bir hafta aile ziyareti var. Bir hafta süreyle Aquapol havzasında bulunan otelde tatil yaparlar. Öğrenci 9 yıl boyunca bağlı olduğu Konfed sahasına giremez. Son bir yılında ise kısa süreli ziyaretler yapar. Aile ziyaretinde sayı sınırı var. Yılda bir hafta süren tatilde öğrenciye 3 aile ferdi eşlik eder. Birinci derece akrabalardan seçer. Akraba bağı kuvvetli olur. 10 yıl boyunca serbest saatlerde görüntülü iletişim yaşarlar.
Seçim sürecinde aile fertleri, öğrenci adayını destekler. Aday analizinde aile üyeleri de incelenir. Genetik kod tespitinde aile üyeleri önem kazanır. Bağlı konfed tespitinde geçmiş aile izi önem taşır. Öğrenci seçiminde aile faktörüne bakılır. Anne/baba ve dede/nene bilgileri incelenir.
Konfed bağına uygun genetik bağ olmalı. Euro sahasından gelen öğrenci “Sahami” geni/ailesi taşıyorsa Euro için değil, Sahami için seçilir. Mezun olunca Sahami sahası için Wembolog olur. Melez aile ferdi öğrenci ise özgür tercih yapar. Euro ya da Sahami seçimi yapar. Öğrenci adayının Wemb gönüllüsü olması esas. Bunun için 13-16 yaş döneminde “Wemb Kitapları” okutulmalı. Projenin yaşanmaya başlayacağı potansiyel yıla kadar hazırlanmalı.
Öğrenci Seçiminde Kademe
+ Yetim Önceliği Şartı
+ Okul Puanları
+ Mutlu olduğu mesleki alan tespiti
+ Burç Uyumu
+ 12 uzmanlık alanından birinde 12/12 (tam) eğitime açıklık aranır.
(Diğer uzmanlıklarda 1/12 oranında bilgi alması sağlanır.)