Maliyeti planlanan inşa aşamaları için çalışma başlar. İnşa sürecinde metrik sistem uygulanır. İnşa malzemeleri bir araya gelmeye başlar. Merkezden dışa doğru iskelet oluşumu sağlanır.
Aquapol inşasında soyut inceleme de yapılır. Aquapol inşası bitince, içinde yaşayacak öğrenci/eğitmen kadronun inşa malzemelerinden negatif etki almaması gerekir. Yapı, düşünce gücünü artıran temiz bir yaşam ortamı sağlamalı. Canlı gibi düşünülen Aquapol için manyetik alan değişimi incelenmeli. Aquapol uygun hava koşullarını takip ederek yer değiştirebilmeli. Bölgesinde en iyi noktada tutunmalı. Değişen manyetik etki gibi soyut/negatif etkiden uzak kalmak gerekir. Temiz zihin ile hızlı/derin bilgi aktarımı ve deney/proje üretimi sağlanmalı. Negatif telepatik etkiden koruyan sistemle donatılmalı.
Aquapol soyut inşa yönüyle de planlanır. Dış telepatik/manyetik etkiden koruyan “kalkan sistemi” olmalı. Eğitim kadrosu bu ortamda yaşar ve deney/proje üretir. Öğrenciler de su altında kendi grup çalışmalarını yapar. “Su altı” katmanları “toprak örtü/silisyum” ile desteklenir. Nötrino/vesvese engellenir.
Aquapol soyut inşasında “Ultrast” öğrenci grubundan destek alınır. 10 yıllık eğtiim yaşamında yetişen ultrast öğrenciler telepatik güçlerini geliştirir. Telepati eğitimi alırlar. 12 Konfed dilini bilirler. 12 wembolog uzmanlık dalında yetkin olur. Aquapol yaşamında soyut yönüyle negatif akımları engeller. Üst eğitim kadrosu ile soyut inşayı korur.
Şekil 9
Aquapol Genel Yan Görünüm
Şekil 10
Aquapol Genel Üst Görünüm
S: Güneş piramidi
J: Plaj yanı ve eğlence alanı
E: Eğitim binası
B: Ortak bahçe alanı
O: Öğrenci binası
P: Merkez havuz alanı. İçinde balıklar da var.
L: Liman alanı. Gemilerden gelenler burada alınır.
K: Liman yönetim kulesi ve katları.
G: Liman gemi bekleme/yanaşma alanı.
Şekil 11
Aquapol Yan Görünüm
1) MERKEZ BİNA İNŞASI
(12,5 metre su üstü, 87,5 metre sualtı)
Su üstü piramit binası 48 ultrast öğrenci yaşamı için. 12,5 metre yüksekliği var. 5 metre yüksekliği olan iki kat var. 2,5 metre yüksekliğinde piramit tepesinde ortak seyir yeri var. Burada toplanan ultrast öğrenciler sohbet eder. Serbest saatlerinde bilgi paylaşımı yaparlar.
Su altı (12x12) 144 adet burç bina eğitmeni için ve 56 üst eğitmen kadro için yaşam katları var. Su altında 5 metre yüksekliğinde 3 kat tahsis edilir. Katların dış duvarlarında su altı manzarası var. Aquapol iç havuzunu sualtından izleme şansı var. Merkez binanın geometrik yapısında 12gen var. Aydınlatılmış iç havuzun ışıması eğitim yaşam odalarına yansıyor. 5 metrelik yaşam katlarında komşuluk gelişmiş. Serbest saatlerde merkez binada ziyaretler yaşanır. Farklı uzmanlıklarda karşılıklı telkin yaşanır.
7 metrelik diğer katlar var. 10 kat. Son 2,5 metre su altı katmanı “Sualtı limanı” için kurulur.
10. kat: Silo (Gıda)
9. kat: Silo (Giyim/Oda Malzeme)
8. kat: Silo (Teknik)
7. kat: Deneme Üretimi (Gıda/Giyim)
6. kat: Laboratuar (Mikro deneyler)
5. kat: Aquapol yönetim/destek/güvenlik
4. kat: Eğitmen çalışma odaları (16 oda var. 12li ortak wembolog uzman eğitim kadrosu birlikte çalışır.
3. kat: Ultrast eğitim katı. (Üst eğitim kadronun eğitim verdiği yer. Üst eğitim kadro diğer öğrencilere de eğitim verir. Bunu onlara burç eğitim binasında verir. Ultrast öğrenciler merkez binada eğitim alır ve yaşar.
2. kat: Liman Destek katı (Paketleme, sevkiyat, silo yönetimi, su altı teknik onarım)
1. kat: Liman (su altı gemiler için yuvalar var.)
Su altı limanı (2,5 metre yüksekliğinde en alt katman)
Şekil 12
Merkez Bina Yan Görünüm
Sun Prmyd: Ultrast öğrencilerin kaldığı alan.
Lift: Asansör sistemi. Helezonik. Dört parçalı.
Fish Pool: Merkez piramit etrafında balıklı havuz. Plajlı ve yüzme imkanı veriyor. Balıklar özel teknoloji ile plaj sahasına giremiyor.
DeepGate: Merkez bina sualtı giriş kapısı.
Şekil 13
Merkez Bina Sualtı Limanı
Glass: Okyanus basıncına dayanıklı saydam tabaka. Liman içinde bulunan insanlara aydınlatılmış okyanus altını izleme imkanı sağlar. Aquapol altı gece olunca aydınlatılır. Balıkların sığınma yeri olur.
DeepLight: Hareketli aydınlatma yuvaları.
DeepShip: Özel amaçlı sualtı araçları. Deney/tamir amaçlı.
12 BURÇ DİLİM BİNASI
2) EĞİTİM BURÇ BİNASI
Su üstü eğitim bunası, 25 metre yüksekliğinde. 5 metre kat yüksekliği var. 3 kat eğitim sınıfı var. Burç eğitim sınıf sayısı 12. 396 öğrenci eğitimi için 12 sınıf hazırlanır. Her sınıf 1/12 burç eğitim üyesi yönetir. 12 sınıf, wembolog uzmanlık dalına göre ayrılır. Sınıf katları her 3 ayda bir yer değiştirir. Böylece yenilik hissi tadılır.
Su üstü eğitim binasında:
1. kat içinde 5 sınıf var. 2. kat içinde 4 sınıf var. 3. kat içinde 3 sınıf var. Üst kat içinde ders arası/sonu dinlenme alanı var. Artı kat, en üst kat serbest saatler için su üstü seyir/eğlence yeri. Eğitimci ve öğrencilerin birlikte zaman geçirebildiği yer.
Su altı eğitim binasında: 5 metrelik 3 kat (-1, -2 ve -3 katları) proje geliştirme alanları var. 12 wembolog grup ayrı ve ortak projeler üretir. Bu katlarda teorik çalışmalar yapılır. Pratik uygulama için modeller üretilir. 10 metrelik alt katlarda deney alanları var. Planlanan projelerin uygulama deneyleri burada yapılır. Geniş laboratuar imkanları var. Eğitim burç binasının en alt katmanında 10 metrelik su altı eğlence yeri var. burada eğitim kadrosu ve öğrencileri, deney/proje arası verdiğinde, dinlenir ve fikir alışverişi yapar. Okyanus altını izler. Okyanus altı, aquapol ışıklandırması ile aydınlatılmıştır. Okyanus altında kalkan teknolojisi ile özel balık üretim alanları var. Balıkları seyretme imkanı bulurlar.
Şekil 14
Eğitim Binası Zemin Üst Katmanı
Pool: Merkez havuzu. Yüzülebilen plaj sahası. Pool sınırında doğal toprak zemin ve yeşil örtü.
Electray: 12 burç arası ulaşım kanalı. Zemini hemen altında ulaşım kanalları var. Dilimler arası geçişi sağlar.
Şekil 15
Eğitim Binası Yan Görünüm
L: Aydınlatma uzantısı. Gece olunca Aquapol üzerini/altını aydınlatma görevi var.
G: Glass. Saydam tabaka. Dış gözlem ve eğlence sağlar. Kısa mola anlarında kullanımı var. Fikir oluşumunda önemli.
Fish Pool: Merkez havuzu
Forever Life: Ders arası/sonu dinlenme/eğlence katı. Aquapol üstü seyir imkanı verir. Giyim ders/görev giyimi. Serbest giyim yok.
Deep Life: Eğitim amaçlı deney/proje arası/sonu dinlenme/eğlence katı. Aquapol altını seyir imkanı verir. Giyim deney/proje giyimi. Serbest giyim yok.
3) ÖĞRENCİ BURÇ BİNASI
Su üstünde 5 metre kalınlığında zemin kat, mutfak ve gıda tüketim alanı da içerir. Zemin kat, eğitim binasına yatay geçiş sağlar. Üzerinde bulunan katlarda öğrenci yaşam köşkleri var. Birinci kattan yedinci kata kadar bulunan yaşam köşklerine 396 öğrenci çift çift dağılır. Her üç ayda bir yaşanan bir haftalık tatil sonunda odaların yerleri/katları değişir. Bu değişim hissi yaşatır. Yeni komşular sağlar. Burç binasında öğrencilerin kısa zamanda kaynaşmasını sağlar. En üst 10 metrelik alanda aquapol iç ve dış manzarasını seyretme imkanı var. Öğrenciler için akşam saatlerinde eğlenme yeri olur. Aydınlatılmış aquapol içini seyrederler. Müzik yayını var. Dans var. Kapasitesi sınırlı. Ancak eğlenceli bir yer. Kalabalık hali mutluluk veriyor. Öğrenciler yalnızlık duygusundan kurtuluyor. Birbirini seven öğrenciler burada dans ediyor. Evlilik kararları burada açıklanıyor. Öğrencilerin kendi kendilerine buluştukları bir yer.
Su altında 5 metre kat kalınlığı olan katmanlar var. -1 ve -2 katları malzeme deposu var. -3 ve -4 gıda stok alanları var. -5 ve -6 Gıda üretim alanları var. (Öğrenci zemin katında mutfak/gıda tüketim yerleri var. Aşağıda sağlanan taze gıda üretimi haftalık gıda ihtiyacını karşılama amacı taşır. Öğrenci binasında üretilen gıda, eğitim kadrosu ile paylaşılır. Eğitim binasında yapılan gıda deneyleri, bu alanda çoğaltılır.) -7 ve-8 enerji üretim alanları var. Öğrenci ve bağlı eğitim binasının toplam enerji ihtiyacını karşılayan sistem burada tutulur. Aşağıda sudan sağlanan enerji ve yukarda hava/güneş sağlanan enerji burada depolanır.
Şekil 16
Öğrenci Bina Yan Görünüm
L: Aydınlatma alanı
G: Glass. Seyir alanı
Forever Young: Öğrencilerin ders dışı serbest saatlerinde dinlenme/eğlence alanı. Fikir paylaşımı sağlar. Burç binasında gençlerin birbirini tanımasını sağlar. Burada giyim serbest. Özel giyim teknolojisi ile üst giyim değişiyor. Dans imkanı var. Müzik paylaşımı var. Seyir düzeyi yüksek. Dış okyanus seyri de var.
Deep Young: Serbest saatlerde dinlenme/eğlence alanı. Okyanus altı manzara var. Dans imkanı var. Müzik paylaşımı var. Seyir düzeyi yüksek.
Şekil 17
Öğrenci Binası Zemin Katı
L: Asansör sistemi. Helezonik
M: Merdivenli iniş. Yürüyen merdiven tarzı. Malzeme taşımak için esnek.
Garden: Zemin bahçesine geçiş var.
Y: Hareketli zemin yolu. Asansörler arası geçiş sağlar. Bahçeye gidişi kolaylaştırır.
K: Diğer burç öğrenci binası ile kenetleme sağlayan alan.
Şekil 18
Öğrenci Binası 1. Kat
T: Oda teras uzantısı. Yeşil şerit.
F: Oda Fanus alanı. Şeffaf üst tabakası var. Hava değişiminden korur. Odaya temiz hava sağlar.
Şekil 19
Öğrenci Binası 2. Kat
Şekil 20
Öğrenci Binası 3. Kat
Şekil 21
Öğrenci Binası 4. Kat
Şekil 22
Öğrenci Binası 5. Kat
Şekil 23
Öğrenci Binası 6. Kat
Şekil 24
Öğrenci Binası 7. Kat
Şekil 25
Öğrenci Binası Forever Katı
Şekil 26
Öğrenci Binası Yan Oda Detayı
B: Bahçe. Kısa boylu ağaçlar. Meyveli ağaçlar. Kokulu çiçekler. Üzüm bağları.
F: Oda fanusu. Saydam dış görünüm sağlar. Üst katman açılabilir.
T: Toprak zeminli alan.
R: Oda alanı.
Z, 1, 2: Odaların bulundukları katlar.
Şekil 27
Öğrenci Binası Oda Yapısı
B: Banyo/Temizlik
M: Mutfak/Gıda Paket
D: Çok amaçlı dolap. Eğitim desteği sağlar. Giyim desteği sağlar. Moral desteği sağlar.
K: Hareketli koltuklar. Esnek yapıda.
Y: Dişi ve erkek öğrenci yatak odaları.
G: Bahçe alanı. Minik ağaçlar var. Meyve ağaçları var. Üzüm bağı var. Çiçek alanı var. Şerit halinde çiçek oluşumu var.
T: Teras alanı. Üzeri fanus ile kapalı. Teraslar arası geçiş imkanı da var.