10 yıl süren Aquapol yaşamında “Wemb Düzeni” bilgisi alınır. Öğrenci ve eğitmen kadroda wemb bilinci oluşur. Frekans farkı giderilir. Wemb düzeni için aşağıdan yukarıya çözüm üretimi sağlanır. Wemb soyut yaklaşımı anlaşılır. Öğrenciler için “Wemb Düzeni” arzusu artar. “Nomokrasi” bilgisi artar. Kendilerini eşit gören bir nesil yetişir. Kibir biter. Aile geçmişi nedeniyle oluşan negatif düşünceler biter. Yetim öğrencilerde yaşama arzusu artar. Yaşama katkı arzusu artar.
WEMB MİSYON BİLGİSİ
Seçim öncesi tüm aday öğrenciler için Wemb misyon bilgisi sunulur. Okunmaya hazır elektronik kitaplar, web ortamında yayılır. Aquapol oluşum amacı anlatılır. Görsel destekli kitaplar sıra dışıdır. Sadece okumaya dönük değil. Aynı zamanda renk, koku ve görüntü sunar. Öğrenci adaylarında ilgiyi artırır. Pozitif düşünceyi sağlar. Başvuru isteğini artırır. Tüm dünya okullarında “Aquapol Projesi” için paylaşım artar. 13-16 yaş arası yaşıt gençler, projeyi tanımaya çalışır. Bilgi edinmek isterler. Wemb Vakfı, hazırladığı kitapları, ücretsiz dağıtır. Kitaplar soyut içerikli. Somut kitap basımı yok. Aquapol proje kitaplarına ulaşım kolay. Bilgi edinmek kolay. Öğrenci seçilirse neleri yaşayacağını önceden öğrenir. Wemb misyonu alır. Dünya yaşamını iyileştirme isteğini alır.
Yetim statüsü yaşayan gençler için özel çalışma yapılır. Wemb misyonundaki özel yerleri vurgulanır. Seçimde öncelik hakkı tanındığı bildirilir. Aquapol ortamında “Wembolog” olma istekleri artar. Genç, seçilmek için gönüllü/istekli olur. Bildirilen 12 ayrı wembolog uzmanlığından birine sevdalanır. Ultrast olabilme ihtimalini düşünürler.
Aquapol proje bilgisi önceden yayınlanmalı. Web üzerinden gönüllü Konfed Grupları oluşmalı. Potansiyel Konfed sahasında ortak paylaşım sağlanmalı. Gençler arasında “Wemb Misyonu” oluşmalı. Yetim statüsü taşıyan özel gençlerin Aquapol ilgisi artmalı. Bilgi alan gençlerde, “Wemb Düzeni Barış Modu” için gönüllü wembolog olma isteği artmalı.
WEMB DÜZENİ
12 Konfed birleşiminde tarafsız sahada oluşacak “Wemb Yönetimi” için öncü olacak Wembolog ekip oluşumu amaçlanır. Wemb düzeni oluşumu için aşağıdan yukarıya çalışma yapacak gençlerin yetişmesi sağlanır. Hansa kuruluşundan başlayarak yukarıya çıkılır. Wemb bağı salanan Konfed ve potansiyel Konfed grupları ile “Wemb Düzeni” kademe kademe oluşur. Wembolog, alt detaylarda yoğunlaşır. Üretim detaylarında yoğunlaşır. Hansa düzeyinde insan mutluluğu sağlayan yaşam sistemini kurma çalışması yaparlar. Kanton düzeyinde hansa uyumu oluşur. Gelirde eşit dağılım sağlanır. Yaşamın soyut amaçları öğretilir. Somut üretimin mutluluk vermesi sağlanır. Negatif duyguların yaşanmadığı bir kanton oluşumu amaçlanır. Wembolog olacak gençlerin kendi uzmanlıklarında insanlığa katkısı sağlanır. Wembolog olmayı başaran genç, yaşadığı her gün için şükreder. İman boyutu gelişir. Wembolog kendini insanlığa adar. Allah inancı taşıyan wembolog, doğrudan kendini yaratıcıya bağlar. Yaşama amacında “Lillah” modunu geliştirir. Allah inancı taşımayan wembolog da olur. Onların yaşama amacı “İnsanlık için” modunda gelişir. Kötü düşünce oluşumu ve insan kayıpları engellenir.
10 yıl süren eğitim yaşamında ana amaç, “Wemb Düzeni” oluşumudur. Wembolog olmayı hedefleyen gençlerde geleceğin barış dünyası için üretim isteği oluşur. Planlı çalışmalarını maddi beklenti olmadan paylaşma istekleri artar.
EĞİTMEN BAKIŞI
Öğrenci ile birlikte gelişim yaşar. Wemb konusunda deney/proje çalışmaları artar. Öğrencilerden aldığı fikirleri uygulama sahasına taşır. Eğitmen, uzmanlık alanında gelişim gösterir. Wemb konusunda yeni açılımlar sunar. Diğer uzmanlık alanları ile bilgi paylaşımı sağlar. Ortak çalışma yapma yöntemini geliştirir. Barış ortamında üretim amaçlı gelişim gösterir. Öğrenciler üzerinde pozitif etki sağlar. Öğretme istekleri artar. Öğretirken öğrenme istekleri artar. 10 yıl sonunda Aquapol dışında aktif görev alma istekleri artar. Wemb oluşumu için bağlı oldukları Konfed sahalarında gönüllü çalışma yapma planları artar. Pratik wembolog ekiplerine “Eğitmen” kimliği ile destek sağlama amacı taşırlar. Öğrencileri ile bağları kopmaz. Yaşam boyu devam eder. Wemb bilincini sürekli geliştirirler. Uzay yaşamına açılımda uzman desteği sunarlar. Özel deney/proje başarılarını diğer Wembolog ekipleri ile paylaşırlar. Bencil yaşam tarzları yok. Kibirli yaşam tarzları yok. Her zaman öğrenme istekleri var. Yenilenme istekleri var.
Eğitmen 26-29 yaş grubu, 10 yıl boyunca kendilerini geliştirir. Değişen dünyayı takip ederler. Eğitim dışı saatlerinde ilim çalışmalarına devam ederler. Wemb düzeni için yeni düşüncelerini projeye alırlar. Uygulanabilir projeyi Wemb Vakfına sunarlar. Kanton yaşamı için mutluluk veren çözümler sunmak isterler. Wembolog eğitimi dışında eğitimen çalışma grupları oluşur. Birlikte proje oluştururlar. Gözlem yaparlar. Dünya gelişimini takip ederler. Yedek eğitimenlere bilgi desteği var. Yedekler de Konfed sahasındaki ilim gelişmelerini Apuapol içine aktarması var. Yedek eğitimenler “Ayna Eğitimi” alır. Ayna yöntemi ile pratik bilgi verir. Eğitmen eşleri var. Onların uzmanlıkları farklı. Bekar eğitmenler kendi aralarında evlenebilirler. Evlenenler aynı odaya geçer. Bekar eğitmenler, her zaman karşıt cins bir eğitimen ile aynı odayı paylaşır. Yalnız oda yaşamı yok. Yaşam tarzları ile öğrencilere örnek olurlar. Wemb yaşamı konusunda model oluştururlar. Wemb aile modunu yaşarlar.
KONUŞMA TARZI
Wemb yaşamına örnek konuşma yöntemi gelişir. Gereksiz sözler kullanılmaz. Üzen sözler kullanılmaz. Başarısız anlarda karşılıklı destek yaşanır. Konuşma tarzı başarı için önemli. Bilgi amaçlı konuşma var. Negatif ifade yok. Üzmek/Üzülmek yok. Kalp kıran sözler yok. Aquapol yaşamının ilk yılında konuşma eğitimi tamamlanıyor. Az konuşma eğitimi sağlanıyor. Doğru sözlerin kullanımı sağlanıyor. Konuşmada dil sadeleşiyor. Ortak Wemb dili oluşumu için ilk tohumlar atılıyor. Konuşmada Konfed yaklaşımı artıyor. Ortak Konfed öğrencileri arasında ortak konuşma dili gelişiyor. Her öğrenci 12 Konfed dil bilgisini alıyor. Konuşmalarda ortak wemb dili öncü oluyor. Dil gelişiminde Wembolog öğrenci konuşmaları etkin oluyor.
Konuşmalarda “Wemb Düzeni mutluluğu” hissediliyor. Beden dili konuşmayı destekliyor. İfadeler olumlu. Konuşmayı destekleyen dokunmalar olumlu. Göz selamı var. Boş söz yok. Negatif söz yok. Karşılıklı saygı var. Farklı düşüncelere karşı esnek yaklaşım var. Frekans farkı, ilk yılın sonunda bitiyor. Ortak duygu paylaşımı var. Konuşma eğitimi, barışsever yaklaşım sağlıyor. Mezun olduktan sonra Wembolog duygu bağı oluşuyor. Konfedler arası fiili paylaşım var.
Wembolog yaşam tarzı, 10 yıl süren Aquapol eğitim sürecinde oluşuyor. 4800 genç birbirine bağlanıyor. Yedekleri ile Konfed sahasında birlikte çalışma yapma istekleri artıyor. Bu nedenle öğrencilerde yaşam planları var. Yaşama amaçları var. Davranışlarda olumlu/affedici tavırları var. Kazanmayı amaçlayan yaklaşımları var. Öğrenciler arasında kırgınlık oluşumu bitiyor. Konuşmada yaşadıkları gelişim, diğer insanlara örnek oluyor. Görev alacakları Kanton sahasında başarı sağlayan konuşma yöntemini geliştiriyorlar. Umutsuzluğa kapılan insanlara, aile moduyla başarı arzusu sunuyorlar. Konuşma yoluyla sağladıkları pozitif etki, hızla kanton sahasına yayılıyor. 12li Wembolog grupları mütevazi konuşma ile insanları etkiliyor.
ÖĞRENCİ YAŞAMA AMACI
16/19 yaşında Aquapol eğitimine gelen genç için yaşama amacı gelişim gösterir. Öğrenciler arasında rekabet yaklaşımı yok. Paylaşım/destek var. Bilgi paylaşımı var. 4800 genç, ortak bilinç sağlıyor. Birlikte yükseliyor. Sevgi üretimi sağlanıyor. Aile ve ülke kültürü yerine Wemb yaşam kültürü oluşuyor. Yaşama amacı yükseliyor. Bencil yaşam tarzı bitiyor. İnsanın kendi benliği için yaşama arzusu bitiyor. Yerine tüm insanlık için yaşama arzusu başlıyor. İnsanlığa yapılan pozitif katkı, ortak mutluluk kaynağı oluyor. Bir öğrencinin başarısı, diğer öğrencilerde pozitif etki sağlıyor. Bireysel başarıların yerine grup başarıları geliyor. Konfed bilinci sağlanıyor. Farklı konfed öğrencileri arasında işbirliği artıyor. 10 yıl süren Aquapol yaşamında pozitif etki artıyor. Öğrencinin gelişimi içe dönük artı değer sağlıyor. Aile bağı kuvvetleniyor. Akraba bağı kuvvetleniyor. Konfed bağı kuvvetleniyor. Wemb barış modu isteği artıyor. Öğrenci “Biz Bilinci” ile herkesi eşit görüyor.
WEMBOLOG OLMAK
(Wemb Düzen Uzmanı)
Wembolog 70 yaşında emekli sayılır. Görev öncesi içe dönük yaşama geçer. Soyut hazırlık yapar. Çocukları ve torunları, wembolog olmayı isteyebilir. Onlar için kontenjan açılır. 1/12 oranında. Gönüllüler kuraya girer. Her on yılda bir kez “12 Torun” kura ile seçilir. Her burç diliminde 1 adet wembolog çocuğu/torunu olur.
10 yılın sonunda “Wembolog” olmak genci özel hissettirir. Konfed sahasında dolaşırken bilgi paylaşımını severler. Yaşıtları ile konuşurken gelişim sunmayı severler. Özel bir statü alacaklarını bilen öğrencilerde eğitilme arzusu artar. Ultrast öğrencilerin mezun olduklarında aldıkları kimlik, “Ultrast Wembolog” olur. Kibirleri yoktur. Diğer wembolog kardeşleri ile ortak çalışma yaparlar. Ultrast olmanın verdiği farklılığı dışa vurmazlar. Mütevazi yaklaşımları dış gözlemciyi şaşırtır. Gururla dışa vurum yapmazlar. Kibirle dış gösteri yapmazlar. Sevimli tavırları yaşıt gençleri coşturur. Eğitimci kimliklerini kanton sahasında kullanırlar. 12li wembolog grup çalışmasını severler. Gittikleri kanton sahasında insanlara pozitif telkin sunarlar. Sağladıkları üretim gelişimini aktarırlar. Üretim isteği için alt yapı çalışması sağlarlar. Kanton içi aile yaşamına pozitif etki sunarlar. Wembolog olmak, öncü olmaktır. Yaşamda ileri adım atmaktır. Uzmanlık bilgisini açık yürekli paylaşmaktır. İlmi insan için yaymaktır.
Wemb Vakfı, mezun olan tüm wembolog gençleri kendine bağlar. Gençler, Vakıf desteğinde kanton sahalarında görev alır. Üniversite ortamında eğitim sunarlar. Tüm Konfed sahasında umut sunarlar. Wemb düzeni oluşumu için gençlere pozitif enerji sunarlar. Wembolog kimliklerini doğru yolda kullanırlar. Üretime devam ederler. Öğrenci aşamasında iken insanlığa sunacakları katkıyı düşünürler. Yaşamlarını pozitif gelişime adarlar. Wemb düzeni için pozitif açılım sunarlar.
ULTRAST OLMAK
(ŞİRA PLANI)
Ayrı bir statü yaşarlar. Eğitimlerinde soyut açılım fazla. Wembolog kimlikleri de var. Gelecekte kurulması planlanan “Şira/Allahlaw” oluşumu için öncü çalışmalar yaparlar. Uzay yaşamında soyut açılım sunarlar. Wembolog çalışma grupları somut üretim üzerine gelişim sunarlar. Wemb sahasında önce dünya sonra uzay yerleşimlerinde yaşam kalitesini artırırlar. Ultrast çalışma grupları soyut üretim üzerine gelişim sunarlar. Şira yönüyle “şuurlanma” amacını taşırlar. İnsanlığa ne için yaşadıklarını sunarlar. “Wemb Enstitüsü” başlığında Konfed üstü çalışmalar yaparlar. Temsil ettikleri Konfed sahası içinde soyut gelişim sağlamayı amaçlarlar.
İnsanın kötüye meyilli olmasını önler. Mutluluk yayılmasını sağlayan çalışmaları olur. Soyut etki yönetimi sağlayan sistem geliştirirler. Dünya yörüngesinde oluşacak yapay yerleşimler için ön çalışmalar yaparlar. Ultrast olan gençler, mezuniyet sonrası önce bağlı Konfed sahasında soyut gelişim sağlamayı amaçlar. Konfed sahasında sağlanan soyut gelişim, uzay yaşamında ortak insanlık gelişimini tetikler. Wemb ortak başkentinde görevli insanlarda soyut gelişim sağlanmış olur.
Şira Planı oluşumunda teorik çalışmaları olur. Ultrast olmak zordur. 10 yıl süren gelişimlerinde geniş soyut destek ararlar. Wembolog kardeşlerinden destek ararlar. Eğitim zorluğu yaşarlar. Hedeflenen gelişimleri ağır gelir. Wembologlara göre 12 kat eğitim bilgisi alırlar. Eğitim yoğunluğu yaşarlar. Güçlü hafıza ihtiyacı duyarlar. Unutmamayı öğrenirler. Beyni doğru kullanmayı öğrenirler. Rüyalarında bile gelişimleri devam eder. Eğitim sürecinde bir ultrast öğrencinin vazgeçme eğilimi yaşanırsa, diğer ekip üyeleri tarafından tutulur. Vazgeçmek yok. Aquapol içine giren tüm ultrast öğrencilerde pozitif yaklaşım hedeflenir. Soyut eğitim uzmanları, ultrast öğrencilere yakın durur. Eğitim yorgunluğu yaşayan ultrast öğrencilere, wembolog kardeşleri moral desteği sunar.